Hunger Games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen» Accounts 3355hlh

 

 » Accounts

Ga naar beneden 
+2
Sketchy
Northern Lights
6 plaatsers
AuteurBericht
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

» Accounts Empty
BerichtOnderwerp: » Accounts   » Accounts Icon_minitimedo jan 02, 2014 10:54 am

Accounts
May the odss be ever in your favor

Ja, je zult nu vast denken; waar is deze discussie over? Dat zal ik maar meteen uitleggen. Mij is opgevallen dat de RPG heel stil is en dat al terwijl HG nu al bijna twee weken open is voor leden. Ik heb hieruit gemerkt dat het voornamelijk komt door de vele districten en dat iedereen eigenlijk maar één karakter per persoon heeft en het liefst niet meer accounts wil aanmaken voordat ze echt actief zijn. Nou, laten we zeggen dat het niet bepaald werkt zo en ik een ding aan jullie wilde voorstellen. We kunnen zo doorgaan, met één account per karakter, of we kunnen dit veranderen en overstappen naar dat iedereen één algemeen account heeft waarop je gewoon al je karakters bespeelt.

Gelieve even je mening hierop te zeggen~!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Sketchy

Sketchy


Name : Dino
Aantal berichten : 55
Tokens : 12

Character Sheet
Characters:

» Accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Accounts   » Accounts Icon_minitimedo jan 02, 2014 11:36 am

Ik zou daar geen problemen mee hebben, maar ik zie alleen niet helemaal in hoe dat de RPG actiever zou maken? Ik denk zelf dat er dan niet zoveel veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

» Accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Accounts   » Accounts Icon_minitimedo jan 02, 2014 11:44 am

Naja, misschien helpt het wel niet qua activiteit in de RPG, maar ik hem voorheen ook een HG forum gehad en daar verliep de RPG, van wat ik me kan herinneren, wat sneller dan nu en daar had men maar een account.

Ik ben zelf van mening dat het soms een beetje lastig is om van account naar account te gaan om te rpg'en en ook om al die account namen te onthouden. Dan heb je al je karakters gewoon op één account en hoef je niet telkens te switchen en je verschillende karakters kun je gewoon in een lijstje zetten op je profiel - dat dan zal functioneren als een character sheet in plaats van ons huidige character sheet -
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Slytherat

Slytherat


Name : L. from Lisa c:
Aantal berichten : 228
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

» Accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Accounts   » Accounts Icon_minitimedo jan 02, 2014 12:47 pm

Het zou wel eens kunnen werken, mensen zijn dan misschien ook geneigd om sneller een ander personage aan te maken, bij mij is dat toch zo. Dat ik van de vorige HG kan herinneren was het best een goed systeem. ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Morata~

Morata~


Name : Soof c:
Aantal berichten : 123
Tokens : 11

Character Sheet
Characters:

» Accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Accounts   » Accounts Icon_minitimedo jan 02, 2014 1:20 pm

Ik denk dat het ook wat meer activiteit zal geven in de RPG, want mensen hebben dan niet van "Hmm, nu moet ik een heel nieuw account aanmaken :/" en het is natuurlijk gemakkelijker in de omgang (':
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozen

Frozen


Name : Daan
Aantal berichten : 163
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

» Accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Accounts   » Accounts Icon_minitimedo jan 02, 2014 9:07 pm

Ik vind dit ook wel een goed idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

» Accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Accounts   » Accounts Icon_minitimedo jan 02, 2014 10:33 pm

Oké, bedankt voor jullie meningen! Is het goed als ik alle dubbel accounts verwijder? Natuurlijk zal ik wel eerst de karakterkaart doorsturen naar het eerste account van iedereen met een dubbel account!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Karma

Karma


Name : Jamie
Aantal berichten : 64
Tokens : 21

Character Sheet
Characters:

» Accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Accounts   » Accounts Icon_minitimedo jan 02, 2014 11:55 pm

Voor mij is het ook goed hoor ^^ Het zou zo best kunnen werken
Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

» Accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Accounts   » Accounts Icon_minitimevr jan 03, 2014 12:20 am

Het wijzigen van je eigen username is nu toegestaan, jullie mogen deze natuurlijk veranderen naar iets anders~
Ik ben nu bezig met de karakterkaarten te sturen naar de mensen die dubbel accounts hadden, daarna zal ik die dubbel accounts verwijderen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





» Accounts Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Accounts   » Accounts Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
» Accounts
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hunger Games :: I M P O R T A N T :: Bulletin Board :: Dicussions-
Ga naar: