Hunger Games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenVader gezocht 3355hlh

 

 Vader gezocht

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

Vader gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Vader gezocht   Vader gezocht Icon_minitimeza jan 25, 2014 7:20 am


Hallo Gast,
Ik ben momenteel bezig met een nieuw karakter genaamd Logan Jay Parker, hij is een 7-jarige jongen uit District 4 en hier in dit topic ga ik opzoek naar zijn vader. Ik had namelijk een heel leuk idee in mijn hoofd over de twee. Zijn vader heeft vroeger nooit de kans gehad om de Spelen in te gaan, want het was eigenlijk de bedoeling om de Spelen in te stappen toen hij 18 jaar oud was maar iemand was hem voor en dus heeft hij nooit de kans gekregen om een Victor te worden. Logan's vader is dus een hele stevige, sterke man die veel af weet van vechten, jagen en eigenlijk alles wat een beetje met de Spelen te maken heeft. Logan's vader gaat, nu Logan 7 jaar oud is, beginnen met het trainen van zijn zoon en hem helemaal klaar maken voor de Spelen. Het is dan ook de bedoeling dat Logan volunteert wanneer hij 18 jaar oud is.

Ik heb geen uitgebreide aanmeldingen nodig, plaats hier een motivatie en eventueel kort karakter/uiterlijk en ik ben er tevreden mee! Logan's vader is sowieso een erg stevige, gespierde en brede man die ook nog eens groot is. Logan zelf heeft bruin haar en opvallend lichte groenblauwe ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
 
Vader gezocht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [ GEZOCHT ] Victors van de vorige spelen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hunger Games :: I N C H A R A C T E R :: Panem Acts :: Adoptions-
Ga naar: