Hunger Games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen» Ayana Hale « 3355hlh

 

 » Ayana Hale «

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Frozen

Frozen


Name : Daan
Aantal berichten : 163
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

» Ayana Hale « Empty
BerichtOnderwerp: » Ayana Hale «   » Ayana Hale « Icon_minitimedi dec 24, 2013 8:16 am

Ayana Noa Hale
Volledige naam: Ayana Noa Hale
Voornaam: Ayana
Achternaam: Hale
Bijnamen: x
Leeftijd: 17 years
Geslacht: Female
Seksualiteit: Hetro
District: 7
Straatnaam: -
Huisnummer: -
Baan: Hunter {Jaagt in het bos om dit te verkopen aan andere mensen uit het dorp. Doet soms ook wel eens klusjes zoals iemand helpen met houthakken etc.}

Telefoonnummer: -
Dagboek: -
Family


[Ginny Hale] [45] [Female] [Mother]
Lieve mam, ik zal nooit vergeten hoe hard je voor ons werkte om geld binnen te krijgen voor eten. Wij zullen je nooit vergeten en ik zal mijn leven geven voor Taylor, Hazel en Raven. {Is overleden aan een ziekte}

[Justen Hale] [48] [Male] [Father]
Lieve pap, je bent veel te vroeg gestorven. Maar wij zullen je nooit vergeten. {Is overleden toen er tijdens het houthakken een boom op hem viel}

[Taylor Hale] [15 jaar] [Female] [Sister]
Taylor is een schuw meisje, maar is absoluut niet dom. Ze is net zoals mij erg zorgzaam en ik weet zeker dat ze goed voor Hazel en Raven zou zorgen als mij iets overkwam.

[Hazel Hale] [12 jaar] [Female] [Sister]
Hazel is een meisje met soms een aardig grote mond. Gelukkig weten Taylor en ik haar vaak de mond wel te snoeren. Ze heeft ons al vaak in de problemen gebracht, maar we houden veel van haar.

[Raven Hale] [8 jaar] [Female] [Sister]
Raven is een lief meisje, maar helaas bleek na haar geboorte dat ze blind was. We houden zielsveel van haar. Ik zou mijn leven voor haar geven als haar iets zou overkomen.
Personality
Houdt van: Natuur, dieren, haar zusjes, vrijheid.
Heeft een hekel aan: De Hongerspelen, werken, het Capitool
Beschrijving: Ayana lijkt op het eerste gezicht een schattig meisje, maar als je haar goed leert kennen is ze verre weg van dat. Ze kan goed toneelspelen en dit komt altijd wel goed van pas. Ze is erg beschermend tegenover vrienden en familie. Ook heeft ze het in d'r hoofd om eerst te doen dan te denken. Ze neemt vaak riskante beslissingen en gaat op haar gevoel af. Ook is ze erg brutaal, wat niet altijd in haar voordeel is. Ayana is kortom een pittig type. {more comes in the rpg}

Appearance
Lengte: 1.78
Gewicht: 76 kilo
Huidskleur: Blank
Haarkleur: Bruin
Oogkleur: Amber/gelig
Bouw: Slank en wendbaar
Kleding: Meestal simpele kleding zoals een vest van bont en een spijkerbroek.
Extra: Moedervlek op haar rechterwang.

Ayana is een mooie meid van ongeveer 1.78 m lang. Ze weegt ongeveer 76 kilo en is erg wendbaar en snel. Haar blanke huid steekt mooi af bij haar bruine, lange haren. Ze is prachtig om te zien, maar is van binnen veel ruwer dan ze van buiten lijkt. Haar ogen hebben de amber kleurige gloed van haar moeder overgenomen, en stralen altijd vuur en levenslust uit. Ze heeft een moedervlekje op haar rechterwang, dit maakt haar uniek.

Vaardigheden


[Vuur maken] 0
[Hout hakken] 0
[Vissen] 0
[Camoufleren] 1
[Knopen maken] 0
[Zwemmen] 0
[Jagen] 0
[Sluipen] 1
[Dieren kennis] 1
[Planten kennis] 2
[Bouwen] 0
[Mechanica] 0
[Zweep] 0
[Boogschieten] 4
[Speer werpen] 0
[Messen werpen] 1
[Zwaard vechten] 0
[Vechten] 0

Verleden
[i]Ayana werd geboren in een klein huisje met twee trotse ouders die hun eerste kindje zojuist hadden gekregen. Ze was erg geliefd en kreeg altijd alles wat haar hartje begeerde. Haar vader werkte zich fors uit de kluiten om alles goed geregeld te hebben, en zijn baantje zorgde voor de nodige inkomens. Alles leek goed te gaan in hun hele leventje. Na drie jaar kregen ze er nog een dochtertje bij: Taylor. Ook nu ging alles perfect op schema. Zo nu en dan met z'n ups en downs, zeker in de tijden als er weinig hout was om te kappen, maar dan vond hun moeder meestal wel wat klusjes om ergens de was te doen etc. Na weer wat jaar kwam er een derde dochter bij: Hazel. Het gezinnetje was nu groot genoeg volgens hun ouders en alles werd wat moeilijker, met name om aan eten voor genoeg te komen. Hazel bleek ook nog eens een grote mond te bezitten en dit bracht hun ouders vaak in conflicten met de peacemakers en dat soort figuren. Hazel bleef echter altijd bij haar punt en het werd hen al snel duidelijk dat ze ermee moesten leren leven. Toen hun moeder perongeluk opnieuw zwanger werd van een vierde kind, overleed hun vader door een ongeluk op zijn werk. Een boom was namelijk op hem gevallen en zijn colega's waarschuwden hem te laat voor het vallende gevaarte. Hun moeder kreeg een vierde dochter: Raven. Echter bleek hun zusje blind te zijn. Hun moeder moest nu voor vier kinderen zorgen waaronder een gehandicapte, en dat was niet gemakkelijk. Ze raakte overspannen en overleed. Sinds dien had Ayana de taak als oudste op zich genomen en voor het gezin gezorgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

» Ayana Hale « Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Ayana Hale «   » Ayana Hale « Icon_minitimewo dec 25, 2013 11:51 pm

Geaccepteerd!
Welkom op Hunger Games en veel plezier in de RPG!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
 
» Ayana Hale «
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hunger Games :: I N C H A R A C T E R :: Citizens :: District 7-
Ga naar: