Hunger Games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenThe Games 3355hlh

 

 The Games

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

The Games Empty
BerichtOnderwerp: The Games   The Games Icon_minitimeza jan 25, 2014 5:56 am

Hunger Games
May the odss be ever in your favor

Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben is er nog geen uitleg over de Spelen zelf en hoe die hier op het forum zullen verlopen. Dit komt omdat het waarschijnlijk nog wel een paar maanden duurt voordat de spelen weer beginnen. Daarnaast heb ik ook nog geen duidelijk idee over hoe ik de spelen zelf wil houden.Ik heb zelf heel veel ideeën, maar ik wil toch even om jullie mening vragen en misschien nog ideeën van jullie kant vragen.

De vaardigheden: Iedereen in Panem heeft een lijst met vaardigheden, deze lijst lijkt in het begin niet zo heel belangrijk te zijn maar het is wel degelijk iets heel belangrijks. Vooral als je karakter een leeftijd heeft tussen de 12 en 18 jaar. Want in de Spelen zijn deze vaardigheden belangrijk en misschien zelfs van levensbelang. Als jouw karakter in een gevecht beland met een ander en beiden hebben een zwaard in hun bezitting, dan zal diegene die de hoogste vaardigheden in het zwaard vechten heeft, de meeste kansen hebben om te winnen.
Random Events: Wanneer iemand post in de arena zal een van de gamemakers of iemand van het team via een random programma een random event uitkiezen, deze wordt hier gepost en eventueel ook zo goed mogelijk beschreven, zoals een beest dat de tribuut aanvalt en hoe. Deze random events kunnen van alles zijn; een tribuut die nadert, een mutilant die aanvalt et cetera. Hier zal een lijst van gemaakt worden door de gamemakers zelf, niemand behalve hen en het team weten welke random events er zijn en welke mogelijkheden van een random event je dus hebt. Dit zal dus altijd wel een verassing zijn!
Posten: Eerst had ik een idee om via een random programma mensen aan elkaar te koppelen die elkaar aanvallen en met elkaar vechten. Nu lijkt me dit niet zo'n fantastisch idee omdat je dan meestal alleen de gevechten zult krijgen, want als je daarnaast nog vrij kan posten met die random events erbij, waarom zou je dat dan doen? Want de kans dat jouw personage het dan overleeft wordt dan kleiner. En daarnaast, met dat vecht-systeem, zou het onmogelijk zijn om survival-dingen te doen en bijvoorbeeld ook bondgenootschappen te creëren. Nu had ik het idee om een minimum aantal topics/post per week te maken, zodat de mensen verplicht zijn om die te posten en anders zal hun tribuut waarschijnlijk sterven.
Dagen: Natuurlijk worden de dagen altijd tijdens een Spelen geteld en iedere nacht zie je de gezichten van de overleden tributen in de lucht. Natuurlijk lijkt het me een beetje onrealistisch om iedere real-dag ook een echte dag in de arena te  maken, ik had zo'n idee om het zo te doen: één week in real is één dag in de arena. Dan lijkt het me ook wat realistischer dat er bijvoorbeeld een lijst moet komen van dingen die de spelers van de tributen moeten doen voordat de week afgelopen is. Een tribuut moet natuurlijk eten en drinken, iedere dag moet er gedronken worden en soms mag het eten voor een/twee dagen overgeslagen worden, maar meer niet want dan zal je tribuut sterven. Daarnaast moet hij of zij ook opstaan en weer gaan slapen en misschien daartussen nog een topic waarin hij zijn dagelijkse dingen doet, misschien een andere tribuut of mutilant tegenkomt. In de random events zullen ook events in zitten zoals het zien van water, het vinden van prooi of voedsel (eetbaar of niet eetbaar).

Ik moet dit sowieso nog wat verder uitschrijven, daarnaast zullen gevechten waarschijnlijk gaan volgens een dobbelsteen-systeem, waarin degene die in het voordeel is (een wapen heeft/bepaalde vaardigheden heeft die hem/haar kunnen helpen in een gevecht) meer cijfers hebben dan degene die in het nadeel is. Ik zal dit binnenkort nog verder uitschrijven!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Morata~

Morata~


Name : Soof c:
Aantal berichten : 123
Tokens : 11

Character Sheet
Characters:

The Games Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Games   The Games Icon_minitimeza jan 25, 2014 6:53 am

Ik denk dat er ook iets gezegd met worden over de Gifts van het Capitol, dat mensen die met Tokens kunnen betalen? && misschien ook in het begin, bij de Hoorn, dat men moet dobbelen voor de spullen die men pakt? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

The Games Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Games   The Games Icon_minitimeza jan 25, 2014 6:59 am

Ik wil sowieso ook met gifts gaan werken en ook leek het me leuk dat de capitoolmensen ook kunnen wedden op de tribuut waarvan zij denken dat die gaat winnen.
Over de hoorn weet ik nog niet zo zeker, natuurlijk zal het onmogelijk zijn om in één post iets te grijpen en meteen er van door te gaan, want je mag niet meteen het topic uit rennen natuurlijk. Iemand mag altijd nog een reactie op jou geven en je bijvoorbeeld aanvallen. Het dobbelen lijkt me wel een goed idee, wel natuurlijk alleen wanneer twee of meer tributen hetzelfde willen pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Morata~

Morata~


Name : Soof c:
Aantal berichten : 123
Tokens : 11

Character Sheet
Characters:

The Games Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Games   The Games Icon_minitimeza jan 25, 2014 7:03 am

Ja, dat wedden lijkt me wel een goed idee, dat je misschien ook Tokens terugkrijgt? (:
Nee, ik bedoelde qua inhoud, want anders gaat er iemand met bijv tien wapens vandoor of met genoeg voedsel voor de rest van de Games xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

The Games Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Games   The Games Icon_minitimema jan 27, 2014 9:09 am

Ik denk dat sowieso iedereen vrij is om te pakken wat hij of zij wilt pakken, maar het gaat niet bepaald om 'hoe snel je post' want niemand mag een post maken en meteen weer weg zijn, er moet altijd nog genoeg tijd zijn om op te reageren en dat krijgen mensen ook. Daarnaast is het zo dat er ook bondgenootschappen gevormd kunnen zijn en die mogen natuurlijk de hoorn overnemen en alles voor zichzelf houden -zoals de careers meestal doen, maar van mij is iedereen vrij om een bondgenootschap te vormen en dit te proberen, het kan alleen wel voor veel doden regelen en de kans dat je wint is lager als je geen sterke mensen in je 'bondgenootschap' hebt.-
Daarnaast, ik zal komend weekend een gedeelte van de uitleg uitschrijven en die hier plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Slytherat

Slytherat


Name : L. from Lisa c:
Aantal berichten : 228
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

The Games Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Games   The Games Icon_minitimedo jan 30, 2014 5:31 am

Gaat het ook mogelijk zijn om volunteren? Wat dat heb ik nergens zien staan, tenzij ik erover heen heb gekeken. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

The Games Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Games   The Games Icon_minitimedo jan 30, 2014 6:19 am

Ja dat is ook mogelijk ^^'' Alleen dacht ik eraan dat dit wel via de rpg moet en dat je wel de eerste moet zijn die dit doet om te voorkomen dat straks iedereen gaat schreeuwen; I volunteer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





The Games Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Games   The Games Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Games
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hunger Games is officieel open!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hunger Games :: I M P O R T A N T :: Bulletin Board :: Dicussions-
Ga naar: