Hunger Games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenPanem Talk - Pagina 22 3355hlh

 

 Panem Talk

Ga naar beneden 
+13
Sketchy
Luna Carter
Samantha Brooke
Lightning Farron
Frozen
Acylin Venox
Anthony Williams
Leo Sablier
Karma
Morata~
Callista Swan
Slytherat
Northern Lights
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
AuteurBericht
Frozen

Frozen


Name : Daan
Aantal berichten : 163
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimeza jan 25, 2014 8:09 am

Haha x'D Zullen we anders een nieuw topic doen? Miss heb je dan wat meer inspiratie voor Denair xp
Terug naar boven Ga naar beneden
Slytherat

Slytherat


Name : L. from Lisa c:
Aantal berichten : 228
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimeza jan 25, 2014 8:20 am

Geen garantie dat ik dan inspiratie heb want mijn hoofd staat volledig naar Supernatural en kan alleen in de trant van die serie denken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozen

Frozen


Name : Daan
Aantal berichten : 163
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimeza jan 25, 2014 8:43 am

Maak jij dan een situatie? Dan post ik daar wel :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Morata~

Morata~


Name : Soof c:
Aantal berichten : 123
Tokens : 11

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimeza jan 25, 2014 10:03 am

WAAROM HEEFT LINN OPEENS ALLEEN COLLIN??? D:
-schrikt-

Oke, District 11, 8 of 6? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozen

Frozen


Name : Daan
Aantal berichten : 163
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimeza jan 25, 2014 11:12 am

11! Dan kan je op Peeta's topic poten <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimeza jan 25, 2014 11:09 pm

Iemand geïnteresseerd in het bespelen van een vaderfiguur voor mijn nieuwste karakter? Please klik hier dan~!

Ik heb echt een vader nodig voor Logan <'3

Soof: My inspiration said; "NO." so I took those other characters away :-: -but don't worry, I have saved their personalities!-
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Slytherat

Slytherat


Name : L. from Lisa c:
Aantal berichten : 228
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimezo jan 26, 2014 3:39 am

Omc, de serie Sherlock is echt geweldig *3*
& ben erover aan het nadenken om Douglas weg te doen, heb toch geen inspiratie voor hem...
Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimezo jan 26, 2014 3:40 am

Lisa: Als je nog niet met hem gepost hebt kun je dat wel doen ja c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Morata~

Morata~


Name : Soof c:
Aantal berichten : 123
Tokens : 11

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimezo jan 26, 2014 3:43 am

Northern Lights schreef:
Iemand geïnteresseerd in het bespelen van een vaderfiguur voor mijn nieuwste karakter? Please klik hier dan~!

Ik heb echt een vader nodig voor Logan <'3

Soof: My inspiration said; "NO." so I took those other characters away :-: -but don't worry, I have saved their personalities!-
MAAR NU ZIE IK TOCH ECHT EEN TWEEDE CHAR! -stares-
Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimezo jan 26, 2014 3:45 am

Morata~ schreef:
Northern Lights schreef:
Iemand geïnteresseerd in het bespelen van een vaderfiguur voor mijn nieuwste karakter? Please klik hier dan~!

Ik heb echt een vader nodig voor Logan <'3

Soof: My inspiration said; "NO." so I took those other characters away :-: -but don't worry, I have saved their personalities!-
MAAR NU ZIE IK TOCH ECHT EEN TWEEDE CHAR! -stares-
Yes indeed. Ik ben er aan bezig in ieder geval :') Daarom zoek ik ook een vader voor fantastische momenten x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Slytherat

Slytherat


Name : L. from Lisa c:
Aantal berichten : 228
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimezo jan 26, 2014 9:44 am

Dum-dum, ideetjes aan het uitwerken voor een nieuw personage x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozen

Frozen


Name : Daan
Aantal berichten : 163
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimezo jan 26, 2014 9:49 am

@Linn, zou je Sharon kunnen verweideren van mij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Slytherat

Slytherat


Name : L. from Lisa c:
Aantal berichten : 228
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimezo jan 26, 2014 9:59 am

Klinkt dit als iets? c: *wilt een gestoord type spelen & moet gewoon deze dude gebruiken xD*

Een man die volgens velen gestoord is. Hij werkt als Game Maker mee aan de spelen en vind het geweldig. Hij doet niets liever en het is tegelijkertijd ook zijn favoriete tijd van het jaar. Jammer genoeg heeft hij snel last van een woede uitbarsting en houd hij er niet van om naar anderen te moeten luisteren. Ook verveeld hij zich zeer vaak en dat kan ten kosten zijn van andere mensen. Zijn eigen wil kan hem ook zwaar in de problemen brengen omdat hij vaak gewoon doet wat dat hij zelf wilt zonder rekening te houden met anderen. Op zijn eigen manier is hij vrij machtig omdat hij zijn sporen moet kunnen wissen als de verveling weer eens toeslaat. Hij beschouwd mensen ook nogal snel als saai en als hij je beziet als saai zal hij geen enkele interesse in je tonen, tenzij hij je interessant weet te maken, maar dat wil je liever niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frozen

Frozen


Name : Daan
Aantal berichten : 163
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimezo jan 26, 2014 10:05 am

Wat een creep Lisa x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Morata~

Morata~


Name : Soof c:
Aantal berichten : 123
Tokens : 11

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimezo jan 26, 2014 10:14 am

Slytherat schreef:
Klinkt dit als iets? c: *wilt een gestoord type spelen & moet gewoon deze dude gebruiken xD*

Een man die volgens velen gestoord is. Hij werkt als Game Maker mee aan de spelen en vind het geweldig. Hij doet niets liever en het is tegelijkertijd ook zijn favoriete tijd van het jaar. Jammer genoeg heeft hij snel last van een woede uitbarsting en houd hij er niet van om naar anderen te moeten luisteren. Ook verveeld hij zich zeer vaak en dat kan ten kosten zijn van andere mensen. Zijn eigen wil kan hem ook zwaar in de problemen brengen omdat hij vaak gewoon doet wat dat hij zelf wilt zonder rekening te houden met anderen. Op zijn eigen manier is hij vrij machtig omdat hij zijn sporen moet kunnen wissen als de verveling weer eens toeslaat. Hij beschouwd mensen ook nogal snel als saai en als hij je beziet als saai zal hij geen enkele interesse in je tonen, tenzij hij je interessant weet te maken, maar dat wil je liever niet.
Is die dude ook heel toevallig gebaseerd op Moriarty? (; & poor Kenneth :C
Terug naar boven Ga naar beneden
Slytherat

Slytherat


Name : L. from Lisa c:
Aantal berichten : 228
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimezo jan 26, 2014 10:16 am

Ik zal dat maar als een compliment zien denk ik xD
& ik zou er nog wat verder kunnen gaan en zijn ultieme doel maken dat hij de President van zijn 'troon' krijgt < niet dat dat ooit zal gebeuren x]
Soof Nee joh, hoe kom je erbij? c: *kuchkuch* #intrestmostinnocentsmileyever
Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimezo jan 26, 2014 7:46 pm

Daan: Kun je me daar even een pm over sturen? Ik heb daar nu niet de tijd voor en ben bang dat ik het anders ga vergeten c:
Iedereen die trouwens een karakter kwijt zou willen en er niet mee gepost heeft, kan dat altijd via pm bij mij melden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Slytherat

Slytherat


Name : L. from Lisa c:
Aantal berichten : 228
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimema jan 27, 2014 12:19 am

Zow, maar eens late wete da ik Douglas niet meer moet hebben x3 & straks thuis mijn nieuwe personage afmaken en posten~ er moeten meer mensen in het capitool komen xDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimema jan 27, 2014 8:08 am

En toen had ik zin om zo'n vrouwelijke capitool vrouw aan te maken die echt zo'n enorm kreng is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Morata~

Morata~


Name : Soof c:
Aantal berichten : 123
Tokens : 11

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimema jan 27, 2014 8:16 am

Fuuuuu, eerste keer dat ik echt geen woorden op een karakterkaart krijg D:

@Linn;;
Het kan degene zijn die de Tributes zeg maar loot? :DD

EN JA CAPITOL FOR THE WIN~
Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimema jan 27, 2014 8:18 am

Soof: You too? D: Ik moet een persoonlijkheid voor Logan schrijven maar ik wil hem zo'n onschuldig mannetje maken die heel naïef is en positief denkt, zodat hij gemakkelijk door zijn vader wordt onderdrukt en door zijn vader langzaam aan veranderd in een ware moordmachine. Maar ik weet niet hoe ik zijn karakter moet neerzetten, dang D:
En yeah, dat kan eigenlijk wel xD Iemand die ook echt een beetje wreed is en ook een beetje sadistisch xD

Maar wil echt niemand de vader van mijn Logan zijn? :c Ik zoek echt iemand die een persoon kan bespelen die een beetje dominant is en Logan alles leert over vechtkunsten, survivaltechnieken en al die dingen. Iemand die hem ook uiteindelijk zelfstandige opdrachten geeft en misschien als Logan zelfs niet luistert bereid is om hem een klap te verkopen zodat hij zal luisteren. Iemand die zijn eigen zoon echt veranderd in een moordmachine.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Slytherat

Slytherat


Name : L. from Lisa c:
Aantal berichten : 228
Tokens : 53

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimema jan 27, 2014 8:25 am

Zo meteen zit het Capitool vol freaks...I LUV IT! 8D

& voor de verandering had ik eens geen problemen met het typen van het karakter van mijn personage xD but zou wel vader willen spelen maar heb geen inspiratie voor een persoontje dan D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Karma

Karma


Name : Jamie
Aantal berichten : 64
Tokens : 21

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimema jan 27, 2014 8:34 am

Ik wil ook zo'n loot mensje die dan heel wreed is en de tributen steeds afkraakt xD Maar ik wil nog even wachten met een nieuw accountje, zoiezo tot na deze so week D;

//Linn
Ik zou wel willen maar ik heb mezelf voorgenomen maar een persoon te doen per district xD Dus mijn personages zijn de gekken in ieder district xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimema jan 27, 2014 8:40 am

Lisa: Yes indeed xD Go Capitol~!
Jamie: Logan zit in district 4, dus je zou je altijd nog kunnen aanmelden? :"D

Dit is zijn karakterkaart~ <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Morata~

Morata~


Name : Soof c:
Aantal berichten : 123
Tokens : 11

Character Sheet
Characters:

Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitimema jan 27, 2014 8:47 am

Ik moet weer familienamen gaan bedenken dat daar loop ik al helemaal vast :c
En Kenneth is geen freak :c -sobsobsob-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Panem Talk - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Panem Talk   Panem Talk - Pagina 22 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Panem Talk
Terug naar boven 
Pagina 22 van 26Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hunger Games :: O U T OF C H A R A C T E R :: Tv Panem :: Chatbox-
Ga naar: