Hunger Games
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenMehelia Anabeth Avery 3355hlh

 

 Mehelia Anabeth Avery

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Éclair

Éclair


Name : Leah
Aantal berichten : 2
Tokens : 1

Character Sheet
Characters:

Mehelia Anabeth Avery Empty
BerichtOnderwerp: Mehelia Anabeth Avery   Mehelia Anabeth Avery Icon_minitimedi jan 07, 2014 7:11 am

Mehelia Anabeth





Avery
Volledige naam:  Mehelia Annabeth Avery
Voornaam:  Mehelia
Achternaam: Avery
Bijnamen: "Mel" of "Anne"  
Leeftijd: 19
Geslacht: vrouwelijk
Seksualiteit: hetero
District: 4
Straatnaam: Victors Village
Huisnummer: 12
Baan: visser

Telefoonnummer: 022569817
Dagboek: heeft geen
Family
[Luca Avery] [43] [mannelijk] [vader]
Mehelia heeft nooit een hele goede band gehad met haar vader. Niet dat ze die ook ooit heeft kunnen opbouwen, want hij is gestorven toen Mehelia zelf slechts vijf jaar was.
Zijn dood was veroorzaakt door de vredesbewakers: nadat hij driemaal vis gestolen had, is hij opgehangen geweest.

[Emma Winstone] [40] [vrouw] [moeder]
Met haar moeder heeft Mehelia nog nooit een seconde overeengekomen, ze haat haar, om het zo uit te drukken. Een bloedhekel heeft ze aan haar.
Dat komt omdat haar moeder heel erg pro-hongerspelen is. Alles voor de eer, of je nu doodgaat of niet.

[Sria Avery] [16] [vrouwt] [zus]
Sria is Mehelia's jongere zus. Zij haat haar moeder al ongeveer evenveel als Mehelia zelf, dus dat versterkt hun band. Sria en zij komen erg goed overeen, in tegenstelling tot de rest van haar familie.

Personality
Houdt van: zwemmen, met drietand vechten
Heeft een hekel aan: egotrippers, vredesbewakers, het Capitool
Beschrijving: Mehelia is koppig. Niet zomaar koppig, heel koppig. Té koppig. Als ze iets in haar hoofd gestoken heeft, krijg je dat er niet zomaar uit. Helemaal níet uit, beter gezegd.
Ook vind ze mensen die ze niet tot amper kent nooit aardig en kan ze vrij bot reageren. Ook tegen mensen die ze wel mag, heeft ze zo haar momenten dat ze -om het nog mooi uit te drukke-, niet erg aardig reageert.
Ze is dan wel opgegroeid in een beroepsdistrict, dat maakt nog niet dat ze alles kan verdragen en altijd aardig is.

Appearance
Lengte: 165 centimeter
Gewicht: 49 kilogram
Huidskleur: blank
Haarkleur: blond
Oogkleur: blauwgrijs
Bouw: ze is redelijk fragiel gebouwd
Kleding: casual
Extra: Mehelia heeft een snee op haar voorhoofd, die ze heeft opgelopen bij de trainingen in haar District.
Faceclaim: Lauren Conrad

Mehelia heeft lang en blond haar, dat ze meestal in een vlecht, dot of paardenstaart doet. Een dotje heeft ze het liefst inzitten, aangezien het dan niet zweterig in haar nek plakt.
Haar grijsblauwe ogen zijn bijzonder voor iemand uit District 4, aangezien de meesten gewone of helderblauwe ogen hebben. Ze is er echter niet trots op. Haar ogen zijn bovenaan, vanaf haar neus, mooi rond, daar is ze wel trots op. Haar tanden staan mooi en wit op een rijtje, ook dat ontbreekt niet aan het plaatje.


Vaardigheden


[Vuur maken] 0
[Hout hakken] 0
[Vissen] 3
[Camoufleren] 0
[Knopen maken] 2
[Zwemmen] 3
[Jagen] 0
[Sluipen] 0
[Dieren kennis] 0
[Planten kennis] 0
[Bouwen] 0
[Mechanica] 0
[Zweep] 0
[Boogschieten] 1
[Speer werpen] 0
[Messen werpen] 0
[Zwaard vechten] 0
[Vechten] 1

Verleden
Op vijfjarige leeftijd is Mehelia haar vader verloren aan de galg. Nadat hij driemaal vis gestolen had, hebben de vredesbewakers hem gearresteerd en vermoord.
Dat beeld heeft Mehelia altijd blijven achtervolgen en ze heeft er nog steeds pijn van, zelfs al kwam ze alles behalve overeen met haar vader.
Nadat haar vader vermoord is, is Mehelia harder beginnen worden. Ze begon bot te reageren tegen alles en iedereen, ze wilde met niemand behalve Sria en een paar speciale vriendinnen.
3 jaar terug, op haar 16de heeft Mehelia de spelen gewonnen door haar skills met een drietand.

Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

Mehelia Anabeth Avery Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mehelia Anabeth Avery   Mehelia Anabeth Avery Icon_minitimedo jan 09, 2014 8:05 am

Hallo Leah!
Ik zou graag willen dat je jouw personage hier even aanmeldt, zodat ik je aanmelding daar eventueel kan accepteren. Daarnaast, als jouw personage een victor is, is haar baan geen 'visser' maar is ze een mentor. Ze kan natuurlijk blijven vissen als hobby, maar het zal niet haar echte baan worden c: Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om geen victor te zijn!

Indien Mehelia toch victor blijft, zou je dan in de geschiedenis kunnen vermelden hoe ze gewonnen heeft en misschien in wat voor soort arena et cetera?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Éclair

Éclair


Name : Leah
Aantal berichten : 2
Tokens : 1

Character Sheet
Characters:

Mehelia Anabeth Avery Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mehelia Anabeth Avery   Mehelia Anabeth Avery Icon_minitimedo jan 09, 2014 9:15 am

Sorry, ik heb de character sheet te snel ingevuld, vrees ik. Normaal gezien neem ik er meer tijd voor, maar ik wilde 'm af hebben en ik had maar een tien minuutjes, so yeah. Ik ga 'm dit weekend aanpassen, sommige dingen heb ik nog even vlug toegevoegd erna en zijn dus niet zo goed uitgewerkt. Sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
Northern Lights
Administrator
Northern Lights


Name : Linn
Aantal berichten : 207
Tokens : 20

Character Sheet
Characters:

Mehelia Anabeth Avery Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mehelia Anabeth Avery   Mehelia Anabeth Avery Icon_minitimedo jan 09, 2014 8:09 pm

Geeft niet! Neem je tijd!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hungergames.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Mehelia Anabeth Avery Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mehelia Anabeth Avery   Mehelia Anabeth Avery Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mehelia Anabeth Avery
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hunger Games :: I N C H A R A C T E R :: Citizens :: Archive-
Ga naar: